Op weg naar samen Kerk zijn

Ben jij op zoek naar meer geloofsverdieping samen met leeftijdsgenoten? Kom dan eens een keer naar één (of meerdere) van onze verdiepingsavonden. Dit nieuwe werkjaar geven we twee keer een serie van 3 verdiepingsavonden, maar ‘no worries’: ook als je maar 1 of 2 avonden aanwezig kunt zijn ben je meer dan welkom!

De verdiepingsavonden dit najaar staan in het teken van de synode ‘synodaliteit’ (= samen Kerk zijn). Deze synode is uniek (!) in zijn soort. Wil jij leren en ontdekken waarom? Wil jij ervaren wat het gesprek in de Heilige Geest is? En zoek je naar tools om jouw geloof in het dagelijkse leven handen en voeten te geven? Deze synode kan jou daarbij helpen! Bovendien vindt in oktober de wereldwijde synode onder leiding van Paus Franciscus plaats in Rome, meer verbonden met de wereldkerk kan haast niet!

Je bent van harte welkom in dé jongerenruimte van JBDB op het bisdomkantoor in Den Bosch.

Wanneer? Donderdag 12 september / Donderdag 3 oktober / Donderdag 17 oktober.

Tijd? Inloop mogelijk vanaf 19.00 uur, we starten om 19.30 uur. We proberen rond 21.30 uur af te sluiten, waarna er nog even de mogelijkheid is om na te praten.

Waar? Jongerenruimte JBDB (tweede verdieping) bisdomkantoor, Parade 11, Den Bosch

Vragen? Neem contact op met jongerenwerkster Ingrid van Zeeland via jongeren@bisdomdenbosch.nl of via 073-5232061 (óók mogelijk via Whatsapp).

*verplicht veld

Jong Bisdom Den Bosch (JBDB) biedt een veilig klimaat aan voor jongeren, waarin zij mogen en kunnen zoeken en zichzelf kunnen ontwikkelen in het geloof. Kortom een veilig klimaat voor jongeren waarin zij zich thuis mogen voelen. Om dit mogelijk te maken heeft JBDB gedragsregels opgesteld voor iedereen met daarbij een concreet plan, dit alles gebaseerd op de algemene maatregelen die door de Nederlandse Kerkprovincie in 2018 zijn opgesteld. Wil je dit inzien? Neem contact op met JBDB via jongeren@bisdomdenbosch.nl