Leef je geloof

JBDB Viert

Voel jij je soms alleen op zondag als enige jongere in de kerk? Je bent niet de enige! Voel je welkom om aan te sluiten bij één van onze JBDB Viert momenten. Vier keer per jaar gaan we langs verschillende parochies in ons bisdom om mee te vieren en een ochtend deel te nemen aan de gemeenschap. Dit doen we omdat we graag zichtbaar willen zijn voor tieners en jongeren in de parochies die zoekend zijn naar wat hun plek precies kan zijn binnen de kerk.

De slogan van het beleidsplan van Jong Bisdom Den Bosch is: “Samen bouwen wij een thuis!” Wij staan als jongerenafdeling klaar om jongeren te helpen hun thuis te vinden binnen de kerk. Dit kan zijn in de parochie, in een groep op bisdomniveau, misschien wel landelijk of in een nieuwe beweging, of misschien een combinatie! Weten dat er meer gelovige jongeren zijn –soms dichterbij dan je denkt– kan net even dat extra zetje geven om actiever te gaan werken aan je geloof; in bijvoorbeeld je parochie en met andere jongeren.

Save the date JBDB viert mee…
De laatste JBDB Viert van dit school- en werkjaar: zondag 23 juni zijn we van harte welkom in de H. Franciscusparochie in Asten!

We houden je via deze pagina of één van onze andere kanalen op de hoogte van de locaties!

Stay Tuned