Rector Cantus Jeroen Felix te gast in het geloofsgesprek

De “Schola Cantorum die Sangeren Onser Liever Vrouwen” is het kerkkoor dat onlosmakelijk verbonden is met de Kathedrale Basiliek van Sint-Jan in ‘s-Hertogenbosch. Jeroen Felix, rector cantus van de Schola Cantorum en bestuurslid van de Kerkelijke Instelling Sint-Gregorius, is voor het KRO-NCRV programma Het Geloofsgesprek geïnterviewd door Leo Fijen. Het interview werd op zondag 10 oktober uitgezonden, voorafgaande aan de eucharistieviering die werd uitgezonden vanuit de Sint-Janskathedraal te ‘s-Hertogenbosch.

Jeroen Felix vertelt in het Geloofsgesprek over het gemis van samen zingen in de coronatijd, over muziek als therapie en de troost van samen zingen in moeilijke tijden.

• Klik hier om het geloofsgesprek met Jeroen Felix terug te kijken.
  • Klik hier voor een overzicht van de geloofsgesprekken.
  • Klik hier om de Eucharistieviering uit de Sint-Janskathedraal terug te kijken.
  • Klik hier voor meer informatie over de Schola Cantorum.
  • Klik hier voor meer informatie over de Kerkelijke Instelling Sint-Gregorius.